En konstig liten kille.

De senaste dagarna måste jag faktiskt erkänna att jag inte riktigt har känt igen Melvin. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men han gör mycket (mycket!) mer ljud och har ett väldans humör (värre än vanligt, tro det eller inte). Men samtidigt är han mycket mer livlig och vill jättemycket, han nöjer sig minsann inte att ligga still på rygg. Jag tror mer och mer på att det är någon fas han går igenom eftersom han gör så mycket nya framsteg, ändrar sina matvanor och sover mer än vanligt just nu. Det extra lilla humöret har kanske också en liten grund i att det kliar i hans mun och att han inte alltid lyckas få in något bra att bita på. Förut verkligen anföll han sina händer med riktiga hugg, det var jätteroligt att titta på :) 

Idag har jag och min bror hunnit med att göra klart alla julklappar, köpa en hoppgunga till Melvin som han ska få ha hos sin mormor och morfar och inhandla en ny nappflaska med någon form av ventil i (så att trollungen inte ska svälja så mycket luft). Nu ska vi ha julklappsinslagning, sen är det dags för mig att krypa ner hos lill-älsklingen. 

Imorgon kommer förresten stor-älsklingen äntligen hit! <3 Åh, det pirrar till och med i magen. Inte dåligt efter snart ett och ett halvt år tillsammans :) 

KÄRLEK!
 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-20 @ 07:55:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0