Fredagskänslan sprider sig.

Åh, jag tycker att det känns som fredag idag. Det beror nog på att jag ska storstäda... Eller på att vi väntar besök från Lidköping, eller Lisch som de så fint säger däruppe :) En härlig känsla är det hur som helst.

Igår hade vi en jättemysig kväll. Timmy och Melvinsson var hos Timmys kompis Johan och jag var hos Frida. Där dracks det glögg och åts pepparkakor och lite senare dök Timmy, trollungen och Johan upp med kladdkaka och glass. Hur mysigt som helst! Till slut blev dock Mellemanna trött så då fick vi bege oss hemåt så han fick sova ordentligt i sin vagga.

Nu sover han ute i kylan men är varmt nerbäddad i sin vagn med åkpåse, overall, björnmössa och vantar. Och jag springer som vanligt runt som en tok för att fixa iordning i lägenheten. Jag tror faktiskt mycket, mycket bestämt att det är saker precis överallt. 

Kärlek.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0