Femhundrafyrtioåtta dagar av kärlek.

Oj, vad många dagar sedan det var jag uppdaterade bloggen! Det känns som igår, men det upptäckte jag ju nu att det inte var. Dumt!

Melvinsson är fortfarande förkyld och snorig. I natt vaknade han jättemånga gånger och var arg, jag misstänker att han blir lite störd av den täta näsan. Imorse när han skulle äta blev han jätteledsen när jag insiterade på att droppa koksalt i hans lilla näsa men efter det kunde han äta ordentligt. Annars är han en pigg kille :) Vi har börjat prova att ha honom i hans hoppgunga - och han älskar det! Han har redan kommit på hur han ska studsa lite och då skrattar han, söt!

Igår var vi på föräldragruppen och pratade om barnsjukdomar, vaccinationer och matintroduktion. Det var jättemysigt! Melvin var jätteduktig och nyfiken på de andra små bebisarna. På torsdag ska vi till BVC på vägning och mätning och då ska vi prata mer om att börja ge Melvin riktig mat. Roligt!

Idag är det förresten 1 1/2 år sedan som jag och Timmy blev tillsammans <3 Tänk, den 14e juni förra året hade vi ingen aning om att vi skulle vara lyckliga och stolta föräldrar till en liten Melvinsson... All min kärlek är deras!

<3



Kommentarer
Postat av: Helena!

det gillas mycket!! <3

hoppas det varar i oändlighet.. gosa näsa lite extra med sötnosen från oss.. <3 pusspuss

2010-12-15 @ 14:19:07
URL: http://marshmallowsforbreakfast.blogg.com
Postat av: Helena!

nu kan ja inte ens min egen bloggadress.. skäms på mig!! det ska va se å inte com i slutet.. skyller på att ja är fökyld..

gosiiisar! <3 puss

2010-12-15 @ 14:21:08
URL: http://marshmallowsforbreakfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0