Underbart, så underbart!

Åh, vilken fantastisk helg det har varit! Och vad fint dopet blev :) Tusen tack till alla som var där - och framför allt till svärmor, svärfar och mamma och pappa som fick fixa med allting, och till Frida som sjöng den vackraste versionen av Handens fem fingrar jag någonsin hört. Ni är alldeles underbara! Tack!

Jag och Helena var jättenervösa innan det var dags - medan killarna verkade väldigt lugna. Helena hade dessutom glömt sin väska med kläder så hon fick inhandla nya dagen innan dopet. Och jag övade på min bön in i det sista och även om jag kunde den alldeles utantill till slut så vägrade nervositetspirret i magen att ge sig. Som tur var så skulle jag läsa den väldigt tidigt under gudstjänsten och - som ännu mer tur var - slapp jag läsa i en mikrofon. Både läsningen och hela dopet gick alldeles otroligt bra! Melvin var nöjd i den fina dopklänningen hela tiden och prästen var så himla bra och trevlig.

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa tillsammans med min bror och Jessica. Det är jättemysigt, men jäklar vad jag längtar efter Timmy! Det känns alldeles tomt i hela kroppen och jag kan egentligen inte tänka på något annat än att jag vill vara nära honom. Det känns som en evighet tills vi ska ses igen även om han kommer hit redan på fredag. Nej, jag måste ringa honom nu! Längtan kanske lindras något bara jag får höra hans röst...

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Du skriver så underbart om din kärlek till din lilla familj, Melvin o Timmy, och om alla andra också.

Det är väl för att du är som du är som man tycker så mycket om dig.... Kramar

2010-12-07 @ 19:47:21
Postat av: Sandra

Hej vännen! Det var helt underbart att träffa er igen, har saknat er massor ju min vän! Det var mysigt att få en pratstund och även en liten mys sunt med Melvin. :)



här kommer min adress. Ha inte får stora förhoppningar jag skriver hästlängder ifrån dig. Du är grymt bra på att skriva! :)



Hade toppen bra och var rädda om er! Vi hörs och syns!



Kramar i massor!

2010-12-07 @ 20:02:13
URL: http://ankaaan.blogspot.com/
Postat av: Inez

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 03:47:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0