Vakna nätter och viktuppgång.

Åh, vad skönt det var att få veta att Melvin faktiskt går upp bra i vikt trots att han bestämt sig för att inte äta ordentligt. Antagligen har han smygätit kakor i skåpen när vi andra sover, för hur han har fått i sig tillräckligt det vet jag inte. Men skönt är det :) Nu väger han 7085 g. Alltså har han gått upp hela 265 g. på åtta dagar. Konstigt, men väldigt bra!

I natt var det min tur att vakna och känna mig förkyld. Var uppriktigt förvånad över att jag klarat mig såpass länge när alla runtomkring hostat och snörvlat. Ungefär samtidigt som jag vaknade med mitt halsont tyckte Melvin att det var trevligt att slå upp sina stora blå och ta höga toner. Han var alldeles klarvaken och tyckte inte att det var det minsta roligt att behöva somna om, men till slut somnade han mot mitt bröst och jag kunde försiktigt lägga ner honom igen.

Nu sitter jag i soffan och tänkte passa på att ta en liten slummer. Jag vill ju vara pigg när Timmy äntligen kommer hit :) Ikväll blir det mys, idolfinal, mer mys och tacos. Jo, glögg och pepparkakor också. Dessutom hörde jag att pappa sa något om en stor whiskey. Det kanske kan driva förkylningen på flykt?

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Cattis

han växer nog om adrian snart, adrian väger "bara" 1,5 kg mer ;)

2010-12-11 @ 09:28:25
URL: http://iseeuglypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0