Av längtan till dig.

Nu har jag, Melvinsson och min mamma och pappa äntligen kommit ner till Halmstad och ätit en sen middag tillsammans med min stor-älskling. Mycket gott och mysigt. Som jag har längtat! Det är verkligen jobbigt att vara ifrån honom, jag kan knappt sova på nätterna för att jag är så van att somna så tätt intill honom. 

Just nu sitter jag och (förutom och bloggar) skissar på en handlingslista till Ullared. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa, men det brukar ju bli en hel del ändå när man kommer dit. Lite julklappar till trollungen blir det nog förstås :) 

Natti bloggvärlden.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tips! Ta leksaksavdelningen först. Där blig knögafullt direkt annars!

2010-11-25 @ 20:50:54
URL: http://santenligtfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0