Måndagsmys.

Ibland är måndagar visst inte så dumma :) Vi har storhandlat och ätit en god middag och Melvin har varit jättemysig och duktig hela kvällen. Nu sover han så gott i sin vagga. På fredag ska han få sin spjälsäng eftersom vaggan börjar bli för liten, det ska bli mysigt att fixa iordning den med ett sött spjälskydd och ett fint bäddset. 

Imorgon är det bara en dag kvar tills Melvins farmor och farfar kommer hit - som vi längtar! Det ska bli så himla mysigt, skönt och roligt att ha dem här. Melvin har nog vuxit en hel del sen de var här sist :)

Detta får bli ett kort inlägg, för nu väntar ett varmt bad på mig. Jag blev alldeles genomfrusen efter promenaden ute i kylan, så nu är det dags att tina lite :)

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Annica Nilsson

brr så kallt ute. ;)

2010-11-29 @ 23:50:08
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: svärmor

Vet du att du är en underbar svärdotter.

O, jag har sån tur, jag har två till underbara svärdöttrar.

2010-11-30 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0