Melvins första första advent.

Åh, äntligen har jag fått julpynta och göra fint i lägenheten! Det känns så himla mysigt och jag längtar till jul så jag tror att jag blir tokig snart. Imorse tog vi (och framför allt Melvin) sovmorgon ända till tjugo i nio, sedan gick vi upp och tände det första ljuset i adventsljusstaken och åt pepparkakor till frukost. Underbart! (Melvin fick förstås inga pepparkakor, men han var så nöjd så med sin nappflaska).  

Nu sitter jag i soffan efter en långpromenad till On/Off där vi varit och kikat på en ny TV som vi tänkte köpa till oss själva i julklapp. Sedan vi kom hem har vi även hunnit med att äta pizza och ta ett familjebad i badkaret för första gången. Det var jättemysig, Melvin var alldeles nöjd hela tiden. Men det riktiga babysimmet får vänta tills nästa vecka :)

Åh, nu ser jag små söta snöflingor segla ner utanför fönstret. Underbar söndag, minst sagt!

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Nille

Åh vad mysigt! Vi har varit hos pappa och busat med Arvid. Han skulle på maskerad idag och hade fått en Buzz Lightyear dräkt och var underbart gullig. Sen skulle han flyga runt i radhuset och stråla laser på alla precis som Buzz gör. Men nu är vi hos mamma och jag saknar honom redan ;)

2010-11-28 @ 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0